Najčastejšie kladené otázky
RE:PC je enviromentálne založený projekt spoločnosti Shark.sk. Vznikol z iniciatívy šetriť životné prostredie a priniesť firmám kancelárske riešenie, v podobe spoľahlivých počítačov na pracovisku. Vďaka svojmu zameraniu prispieva k zdraviu našej planéty. Obnovuje starší hardvér, čím nezaťažuje výrobu, znižuje mieru elektroodpadu a využívanie neobnoviteľných zdrojov.
Použitý počítač je výrobok, ktorý pred vami používal iný používateľ. Predáva sa vo svojom aktuálnom stave a môže mať skryté vady či iné nedokonalosti. Nie je skontrolovaný, má po záručnej dobe a ak niektorý z jeho komponentov zlyhá, ste plne zodpovedný za jeho väčšinou drahú výmenu či náhradu.
Repasovaný počítač má veľmi blízko k novému kusu. Je nepoužitý a dostáva úplne novú záručnú lehotu, ktorá predstavuje dobu 3 roky. Je plne testovaný a dodávaný v stopercentnom stave, pripravený na okamžité použitie.
Je dôležité, aby ste repasovaný PC kupovali len od overeného predajcu. Vyhnete sa tak rôznym nepríjemnostiam, ktoré so sebou kúpa takéhoto tovaru môže priniesť. RE:PC patrí k overeným a spoľahlivým e-shopom. Na celú ponuku svojich PC ponúka plnú záruku, odkup do 24 mesiacov od kúpy a extra zľavu, ktorú si aktivujete v košíku.
Nie je. Zľavový kód so zľavou 10 % si môžete aktivovať v košíku pri nákupe v akejkoľvek hodnote. Po jeho aktivácii vám bude výsledná suma objednávky znížená o desať percent.
Cena za doručenie na vašu adresu je za celú objednávku. Je konečná a obsahuje už cenu za balné a štandardné poistenie. Nič ďalšie nepriplácate. Faktúru – daňový doklad na tovar vám po doručení zásielky zašleme emailom ako súbor PDF. Ak sa vám zatúla, zavolajte nám. Radi vám pošleme kópiu zadarmo.
Ceny za prepravu sú nasledovné:
Kuriérska služba – celková suma objednávky do 100 eur – 3,00 eur
Kuriérska služba – celková suma objednávky nad 100 eur – zdarma
V prípade reklamácie si prosím stiahnite reklamačný protokol. Je potrebné ho vyplniť a zaslať na adresu reklamacie@repc.sk. O všetko ostatné sa postaráme za vás. V prípade kompletných reklamačných podmienok sa prosím obráťte na samostatnú sekciu Reklamačný poriadok.
Na reklamáciu spôsobenú našou chybou spoločnosti máte nárok v prípade:
- ak zákazník dostane tovar, ktorý je nefunkčný hneď od začiatku (napr. vinou nesprávneho zabalenia, zlej manipulácie pri rozvoze…),
- ak zákazník dostane tovar, ktorý nemal dostať,
- ak sa zákazníkovi tovar pokazí do jedného týždňa bez jeho zavinenia
Štandardnú reklamáciu treba nahlásiť a následný postup sa bude odvíjať od dohody s pracovníkom obchodného oddelenia. Oprávnené reklamácie riešime najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru.
Kontaktujte nás
Web a eshop:
Pracovný čas:
Telefón:
E-mail:
Adresa:
pondelok až piatok
8:00 až 16:30
SHARK.SK j. s. a.
Ivánska cesta 30/B
821 04 Bratislava