Najčastejšie kladené otázky

Čo je RE:PC?

RE:PC je enviromentálne založený projekt spoločnosti Shark.sk. Vznikol z iniciatívy šetriť životné prostredie a priniesť firmám kancelárske riešenie, v podobe spoľahlivých počítačov na pracovisku. Vďaka svojmu zameraniu prispieva k zdraviu našej planéty. Obnovuje starší hardvér, čím nezaťažuje výrobu, znižuje mieru elektroodpadu a využívanie neobnoviteľných zdrojov.

Aký je rozdiel medzi repasovaným a použitým počítačom?

Použitý počítač je výrobok, ktorý pred vami používal iný používateľ. Predáva sa vo svojom aktuálnom stave a môže mať skryté vady či iné nedokonalosti. Nie je skontrolovaný, má po záručnej dobe a ak niektorý z jeho komponentov zlyhá, ste plne zodpovedný za jeho väčšinou drahú výmenu či náhradu.

Repasovaný počítač má veľmi blízko k novému kusu. Je nepoužitý a dostáva úplne novú záručnú lehotu, ktorá predstavuje dobu 3 roky. Je plne testovaný a dodávaný v stopercentnom stave, pripravený na okamžité použitie.

Prečo by som mal kúpiť počítač na RE:PC?

Je dôležité, aby ste repasovaný PC kupovali len od overeného predajcu. Vyhnete sa tak rôznym nepríjemnostiam, ktoré so sebou kúpa takéhoto tovaru môže priniesť. RE:PC patrí k overeným a spoľahlivým e-shopom. Na celú ponuku svojich PC ponúka plnú záruku, odkup do 24 mesiacov od kúpy a extra zľavu, ktorú si aktivujete v košíku.

Je zľavový kód obmedzený na hodnotu minimálneho nákupu?

Nie je. Zľavový kód so zľavou 10 % si môžete aktivovať v košíku pri nákupe v akejkoľvek hodnote. Po jeho aktivácii vám bude výsledná suma objednávky znížená o desať percent.

Ako prebieha doručenie tovaru?

Cena za doručenie na vašu adresu je za celú objednávku. Je konečná a obsahuje už cenu za balné a štandardné poistenie. Nič ďalšie nepriplácate. Faktúru – daňový doklad na tovar vám po doručení zásielky zašleme emailom ako súbor PDF. Ak sa vám zatúla, zavolajte nám. Radi vám pošleme kópiu zadarmo.
Ceny za prepravu sú nasledovné:
Kuriérska služba – celková suma objednávky do 100 eur – 3,00 eur
Kuriérska služba – celková suma objednávky nad 100 eur – zdarma

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie si prosím stiahnite reklamačný protokol. Je potrebné ho vyplniť a zaslať na adresu reklamacie@repc.sk. O všetko ostatné sa postaráme za vás. V prípade kompletných reklamačných podmienok sa prosím obráťte na samostatnú sekciu Reklamačný poriadok.

Kedy mám nárok na reklamáciu?

Na reklamáciu spôsobenú našou chybou spoločnosti máte nárok v prípade:

  • ak zákazník dostane tovar, ktorý je nefunkčný hneď od začiatku (napr. vinou nesprávneho zabalenia, zlej manipulácie pri rozvoze…),
  • ak zákazník dostane tovar, ktorý nemal dostať,
  • ak sa zákazníkovi tovar pokazí do jedného týždňa bez jeho zavinenia

Štandardnú reklamáciu treba nahlásiť a následný postup sa bude odvíjať od dohody s pracovníkom obchodného oddelenia. Oprávnené reklamácie riešime najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru.

Kontaktujte nás




Web a eshop:

Pracovný čas:

Telefón:
E-mail:

Adresa:

www.repc.sk

pondelok až piatok
8:00 až 16:30

+421 917 153 040
info@repc.sk

SHARK.SK j. s. a.
Ivánska cesta 30/B
821 04 Bratislava